Fredag

Hej mina hjärtan! Hoppas ni mår bra! Själv vaknade jag upp med universums hemskaste halsont igår morse och utan röst. Perfekt till idag då jag var på arbetsintervju som känndes så där. Mår ännu sämre idag, tyvärr. Så har mest legat och vilat sen jag kom hem. 
 
Linus fick agera fotograf / Jag beställde halvfriterad kyckling som dom sedan wokat tillsammans med chili och lime, det var så gott. Linus beställde friterade tigerräkor även dom var jättegoda.
 
Linus väkte mig vid 18 tiden och frågade om jag ville ha thaimat, har varit sugen på det så länge! Blir alltid sugen på stark mat när jag har haslont/är förkyld. Så vi tog en promenad till en nyöppnad Thairestaurang här i Märsta. Maten var helt gudomligt god! 
 
 
På hemvägen gick vi förbi apoteket och köpte halstabletter till mig och sedan förbi affären för att köpa glass. Häagen-Dazs är min favorit, speicellt smaken "Dulece De Leche". Nu har vi precis kommit ut ur duschen  och jag sitter här med både, vatten, jucie, te och glass, haha. Har ni några husmorsknep? Tipsa gärna.
 
Kram på er ♥

Mums :) Hoppas halsen blir bättre.

Har också lite ont i halsen :/
Mmm gott med thaimat och glass likaså!

gott!

Samma med mig :( Har varit sjuk länge nu känns det som. Börjar misstänka pollen.. :/

Samma med mig :( Har varit sjuk länge nu känns det som. Börjar misstänka pollen.. :/

Så gott med thaimat :) Hoppas halsen blir bättre snart! Kram

Krya på dig, vad gott med thaimat!

krya på dig fina du <3

Ush så jobbigt med halsont, krya på dig!

Sjukt gott de ser ut!! Hoppas halsontet försvinner, krya på dig!

Men åh så gott :)

Gott!! :D

åh så gott! krya på dig :/

Åh vad gott allt såg ut.
Trist att du börjat bli sjuk, krya på dig!

Fy för halsont, hoppas du känner dig bättre snart! :)

Krya på dig!

Maten lät riktigt god!
Hoppas du mår bättre snart!

Åh vad gott :D Friterade tigerräkor är så himla gott, en stor favorit enligt mig.

Krya på dig! ♡

Såg väldigt gott ut! Krya på dig! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: