Studentfirande

I torsdags tog Linus lillebror Joakim studenten (GRATTIS!!) Vi hade som sagt Joakims studentmottagning hemma hos oss vilket var jättetrevligt. Dock så är jag fortfarande jättesjuk, har även smittat min sambo vilket var mindre roligt. Vi var verkligen helt slut på kvällen och somnade redan vid nio tiden. Tyvärr så var jag riktigt dålig på att ta bilder i torsdags, men här kommer några i alla fall :)
 
En mycket glad student. 
 
Vi bjöd på hemmagjord smörgåstårta (dock inte vi som gjort den) som var hur god som helst. Även skagenpaj och tacopaj fanns det.
 
Till eferätt blev det tårta och småkakor.
 

Härligt för honom att ha tagit studenten! :)

Åh så roligt med studentfirande :D
SV: haha jaa men helt sjukt!! Skolan var ju allt man visste om liksom, och nu har man klarat ett år utan ;)

Jag älskar ju kaffe OCH choklad så den kanske är något för mig :D Ska testa nästa gång på stan!

Krya på er båda!

Kul med student :)

Åh vad kul!!

Ser smarrigt ut :)

härligt med studentfirande :)

Men vad fint och gott det ser ut! Perfekt mottagning ju :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: