Snapshots Från Mobilen

Påsar från mina senaste köp. Ska visa er en annan dag.
 
 Bor i min nya tröja från Hunkydory, ballerinaskor från MK och en islatte i handen.
 
Hämtade ut nycklarna till nya lägenheten igår.
 
Tog en tittt på lägenhten, jag kunde inte hålla mig. Och den är sliten men inte så sliten som Linus beskrev för mig. Vi har även bestämt oss för göra en liten mini-renovering framöver. Lägenheten är mycket större en den vi bor i nu, med mycket mer garderobs förvaring och köksförvaring samt med en utsikt som är to die for! Åh, vad jag längtar.

Åh vad härligt att hämta ut nycklarna :)

Åh vad kul med ny lägenhet!

Vad roligt med ny lägenhet :) Det är vi på jakt på, en med en liten trädgårdstäppa till!

Va fin den lila påsen va :)

Åh så härligt att det inte var alltför illa i alla fall =D
Och islatte.. är det gott kanske? Du har ju rekommenderat mockalatte? Eller var det något annat? Haha minns inte namnet :)

Åhh va kul:D! grattis till lägenheten

Så spännande med minirenovering :-D

Åh, vad kul med ny lägenhet!

Fina bilder ! :)
Grattis till nyckeln :D

Så himla spännande. Stort lycka till med flytten!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: