Familjemys

Jag hade världens mysigaste dag igår! Min mamma och lillasyster var på besök och vi tog en tur till mysiga Sigtuna. Där promenarde vi vid vattnet, vi åt jättegod lunch och spelade minigolf. Jag vann inte utan kom tvåa, men det var hur roligt som helst! Sedan avslutade vi dagen med glass. 
 
Mysiga Sigtuna.
 
Paus vid vattnet.
 
 Vi åt på en restaurang vid namn Kopparkitteln, maten där är himmelsk! Jag har ätit där en gång tidigare och kan rekomendera stället varmt.
 
 Blir hungrig bara av att se på bilden, haha.
 
 Minigolf och lillasyster tog hem första pris.

Så mysigt ställe att äta glass på.

Pistage, choklad och blåbär, vi tog likadana smaker alla tre. Dock så orkade ingen av oss äta upp.
 
Familyselfie. Jag och min syster är så olika både i sättet och utseendemässigt fast vi har samma mamma och pappa. Många tror faktikt inte att vi är syskon, sedan tror även folk att Sofia är äldst (hon är längre än mig, vet inte om det har med saken att göra, haha) Vad tycker ni? Är vi lika?

Oj så snål jag blev på glass nu haha, och jättefina var ni allihopa! Ha en bra dag :)

Från vad man kan se på bilden tycker jag att det syns att ni är familj, även om ni har olika färger.

Ser ut som en trevlig dag förresten :)

Åh men gud vad kul med minigolf, känns verkligen somrigt! och fina bilder, ser ut som en jättebra dag!

gud så härligt! :D

N

Vad mysigt!!

Några liknande drag har ni :) Vad roligt med minigolf också, det spelade jag i helgen!

Härliga bilder!! :D

Vad härligt det ser ut :)

Åh så härlig dag, minigolf är så kul!

Vilken fin bild på er tillsammans, men jag tyckte inte ni var så lika varandra! :)

Hoppas du har en fin kväll! Kram

Ingen lätt bild att avgöra på men visst ser man allt att ni är syskon :) Syskondrag :)
SV: Nä är inte heller så förtjust i pizza men det funkar någon gång ibland :)
Jaa såg det nu :D Så snyggt det var! Kram

åh va mysigt de ser ut på alla bilder :)

Åh så mysigt<3:)

Vilken underbar familjedag!! Såna vill jag också ha!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: