Mysigaste

Tröjan finns att köpa HÄR.
 
Gosigaste tröjan kommer från Selcected Femme. Jag har länge varit ute efter en grå polotröja med stor krage och den här tröjan är perfekt! Är så sugen på att klicka hem den.

åh så gosig!

Den såg riktigt gosig ut =)
SV: jaa jättegott. Gillar att det börjar komma mer och mer nyttiga fik =) Kram

älskar den

Åh så fin den var!

Vad mysig!

ser super mysig ut :D

Åh, den ser hur gossig ut som helst!

Den var riktigt fin!!

Jäklar vad härlig den såg ut att vara :)

Men åh vad skön den såg ut!

Vilken mysig tröja:)

förlåt att jag är så sen med att svara på din kommentar! jag har mått så skit den senaste tiden att bloggen kommer verkligen sist! men nu ska jag försöka mig på ett litet experiment och se om jag mår bättre av att blogga och se till att hålla mig sysselsatt så att jag har något att skriva om. Vad tror du? Kommer du tillbaka till min blogg om jag försöker med detta? :) förlorat så många läsare att det är helt galet åt det! men det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag bloggat såååå dåligt den senaste tiden och inte alls den senaste månaden...

Åh såg ju jättemysig ut! :)

gud va mysig!

Oh, vilken mysig tröja! :3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: