Nytt från NARS

 
 
Nytt boronzing pudder från NARS i färgen Laguna. Jag fullkomligt älskar det här bronzing pudret, det är så himla bra! Blir inte alls oranget eller för brunt. Pudret är även jättelätt att göra contouring/shading med. Love it!

åh va snyggt:D förstår att du gillar det!

Så fint, ovh toppenmärke :))

SV Förstår det :D ha en fin lördag :) kram

Kul med nytt smink ! :)

Sv: Hehe, visst är hon :)
Tack detsamma ! :)

Åh vad kul att hitta en bra produkt!
p.s. nu är London haul videon uppe på bloggen :)

kan inte så mycket om smink men jag vet i alla fall att det märket är riktigt bra haha :)

Ser superbra ut!! Åh måste köpa lite nytt smink haha :'D

åh tack för tipset, skulle behöva nytt :)

Men gud så avundsjuk jag blir!! Vill såå gärna testa något från Nars, men lite för dyrt för min plånbok tyvärr..
Men så himla fint!! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: