WEDNESDAY

Hej mina hjärtan!

 

Näst sista dagen på 2015 idag, vilket känns helt galet! Det här året har gått så himla fort. 2015 har faktikt varit ett väldigt jobbigt år på grund av flera anledningar, så jag känner mest 2016 I´m coming for ya!

 

Idag har vi städat lägenheten och så var jag en sväng förbi Vällingby Centrum för att kompletera det sista till min nyårs outfit. Men hur den ser ut får ni se imorgon. Nu ska jag och Linus krypa ner i sängen och titta på någon mysig film.

 

Ha en fortsatt fin kväll 

 

Detaljer från min slappa outfit idag. 

Att det redan är nyår imorgon.... Som tiden går! Kram

Slapp men gorgeous!! :) Så fin! Ha en toppen dag fina fina du!

Vilken snygg plånbok!! :)

Jag hoppas du får en bra nyårsafton :)

Så fin outfit!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: