MAC LIPSTICK

 
 På mina läppar just nu färgen Faux och Creme Cupe från MAC. 

ser fina ut :)

Creme cup, 2 die 4!

Vilka härliga färger!

Fina färger :)

åh såå fina färger!!

åh fina färger =)

Åh vilka fina färger på läppstiften! :)

sv: Verkligen!! :)

Kram

Fint till jul! Själv smetar jag sällan på något på läpparna! Får kanske börja med det! Är ju så snyggt!

Åh så snygga, avis!!

sv: Tack så supermycket fina!
Kramis

Jättefina färger! Jag själv älskar Twig och Spirit :) Kram

Wow, alltså dessa är bara såå snygga! :) kram

Gillar verkligen den första! Är på jakt efter en snygg lagom nyans... måste testa denna tror jag :)

Snyggt!

vilka fina färger :)

Faux är ju hur fin som helst! :D Kram

Vilka fina färger :)

Dessa färger är så fina :)

Hej! :) Vet ju att du har mycket smink från M.A.C. och tycker om märket. Men jag skulle gärna vilja höra hur du tänker kring att dom testar många av deras produkter på djur? Skulle vara intressant om du kunde skriva ett inlägg om det!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: