En Dag På Havet

I tisdags åkte jag ut till Tyresö för att hälsa på. Våran kusin Nick som annars bor i Skåne är här på besök, vilket är så roligt. Vi har inte träffat honom på flera år och han blivir så stor! Jag, min lillasyster och Nick tog båten ut på havet för att grilla och fiska. Vi var ute i flera timmar, så mysigt. 
 
Sofia och Nick tar ut båten.
 
 Vi stannade på ett jättemysigt ställe för att äta.
 
 Grillning på G.
 
För mig fick det bli sallad då jag inte äter korv.
 
 Väntar på att få fisk.
 
 Magiskt.
 
Jag sov över hos mamma och lillasyster. Det känndes så konstigt att sova där, även fast jag bott där under hela min uppväxt. När vi vakande på morgonen hade mamma dukat upp med massa goda saker till frukost. Precis som när vi var små.
 
ISA

nej men gud så mysigt! och gott! Och fint! haha <3

Åh vad mysigt!

Så härligt :)

Så mysigt! Sommaren kan alltid erbjuda så fantastiska dagar och fina bilder. :)

Härligt! Fina bilder :)

Åh vad mysigt!

härligt :)

Ser ju superhärligt ut!

åh va härligt:D!

Så härligt :) Mysigt att ändå få sova i barndomshemmet!

Svar: Från Åhlens :)
Rebecka liljestad

Gud så härligt :D

Åh vad underbart att åka ut med båten :) Vi var jämt ute på sjön när jag var liten :)
SV Jaa det är verkligen skönt :D Och på tal om det kommer de och tapetserar om hos oss på måndag! Lycka =)

Oj så mysigt ni ser ut att ha haft :)

sv;Oja visst är det gott!
kram

N

Vad mysigt!

vad mysigt och gott det såg ut :D

Vad mysigt du verkar ha haft det! :)

Kram

Åh va mysigt!

mysigt!

Såå härliga bilder! :D

Så mysigt å vilka härliga bilder! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: