Date Night

Tisdagen den 18/8-2015 firade jag och min kärlek 1,5 år tillsammans. Linus brukar alltid överraska mig så jag kännde att jag ville göra något fint för honom. Så i tisdags när han kom hem från jobbet hade jag lagt rosenblad i sängen, köpt rosor samt skrivit en liten lapp om att han var min på lördag. Linus var så nyfiken och försökte lista ut vad vi skulle göra hela veckan, haha :)
 
Såhär såg det ut i Tisdags när han kom hem från jobbet.
 
Så i lördags tog vi en lång sovmorgon innan vi gjorde oss iordning för kvällen. Jag hade nämligen bokat bord på Wasahof där vi åt deras Molues Frites, så himla gott och mysigt. Både jag och Linus älskar ju skaldjur så detta var perfekt.
 
Musslor kokta i vitlök och vitt vin med hemmagjorda Pommes Frittes, himmeslkt gott!
 
Lyckan i mitt liv ♥

Men ååh vad mysigt! Grattis till er <3

lovebirds:D ! <3 grattis!

Vad romantisk du är! Så fint då man äntligen hittat någon man verkligen känner så starkt för :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: