Fullspäckade dagar

Hej fina vänner! FÖRLÅT för att jag inte har uppdaterat på länge men har haft fullt upp. Både jag och Linus var lediga i torsdags och fredags så vi passade på att ha kvalitetstid med varandra. Himla mysigt.
 
I torsdags åkte vi hem till Linus moster som nyss fått en son, så söt. Han låg och sov i min famn under hela tiden vi var där, lille plutt. Vid tre tiden rörde vi oss in mot stan där vi åt sushi på vårat ställe, stället där vi åt tillsammans för första gången. Sedan gick vi runt och kikade i lite butiker och både jag och pojkvän kom hem med en varsin vinterjacka. Har velat haft denna jacka ett bra tag nu, är så glad!
 
Bebisgos är det bästa som finns!
 
Vi slog till på stort denna gång, 30 bitars suhsi plus sashimi. Himmelskt gott!
 
 Inne på NK. Det är så fint i Sockohlm just nu, fint julpynt överallt.
 
Fredagen spenderade vi på Ikea. Vi köpte sängbord och lite småsaker som vi behövde och jag fick en tidig julklapp av min älskling... Ett sminkbord, världens bästa julklapp! Ska visa hur det blev en annan dag. På kvällen åt vi kräftor och sniglar till middag, väldigt gott.

Visa gärna hur jackan ser ut! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: