1a Advent

Första advent, hur mysigt är inte det? Jag älskar julen och tycker det är den bästa tiden på året. Dock känns det annorlunda nu när jag flyttat hemifrån och är sambo, traditonerna ändras ju då. Är vann vid att jag mamma och lillasyster pyntar hemma och vi bakar för fullt, måste erkänna att jag saknar det lite. Jag har i alla fall planer på att baka rocky roads i år igen, dom vart så goda och uppskattade förr året.
 
Fick imporvisera med adventsljusstaken, tog det vi hade hemma och lite fick jag av mamma. Brickan är nog bara temporär. Men vart fint ändå tyckte jag.
 
 
Hoppas ni alla har en mysig första advent ♡

Jaa det ändras ju nu, som julen brukar jag ju fira på ett speciellt vis, nu ska jag vevas in i Henriks traditioner och han i mina :D Men det är charmigt det med ju :)

SV: japp det var det verkligen :D
Bästa sminkaffären hihi :) Kan gå där såå länge och bara kolla. Jaså det gjorde det? Vad kul :) Kram

Anonym

Sv: Jaa, man måste bara älska thai-mat alltså! ;)

Åh, är så glad att det är december nu, hehe.
Hela denna månaden är så himla mysig.

Hoppas du får en fin vecka förresten.
Och den är adventsljusstaken vart ju jättefin! :D

Hoppsan, glömde visst att fylla i mina namn och bloggadress.
Men den kommentaren var från mig i alla fall :P

SV hm minns inte vars jag köpte den :o Har också sett mest med såna långa smala ljus :)
Jaa det är för härligt det :D kram , ha en fin tisdag!

Vilken fin advents-bricka du har gjort!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: