Happy New Year

Det sista kapitlet på 2014 avslutar både jag och pojkvän med att vara jätteförkylda. Trots det blir det middag hemma hos en vän för att sedan skåla in det nya året tillsammans. 
 
Det är något magiskt med nyår så trots att vi är sjuka så tror jag att vi kommer få en riktigt bra nyårsafton. Jag är fylld av förväntan på det nya året! 
 
Gott Nytt År finaste ni. Hoppas ni fortsätter att kika in här i bloggen även nästa år ♡
 
Gott nytt år från mig och världens finaste människa! (Bilden är tagen för bara någon minut sedan, mobilbloggar nämligen)

Jobbigt att vara förkyld! Men gott nytt år! :D

gott nytt år :)

Hoppas ni kryar på er och fick det trevligt :)

Gott nytt år på dig, så fina ni är! Kram :)

Sv: Låter trevligt det! :)

Och jaa, eller hur. Jag älskar snö!
Nu har den dock nästan smält bort helt och hållet..
Men man får vara glad så länge det varar ;) Haha.

Tråkigt att vara förkyld på nyårsafton förresten, men det blir (blev) säkert bra ändå! :) Gott nytt år på dig!

Mysig bild. :) God fortsättning. ♥

Gott nytt år på er båda :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: