Årsresumé 2014

Hur har ditt 2014 varit? Som en berg och dalbana, men det mesta har varit helt fantastiskt.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade hemifrån och blev sambo med världens finaste kille.
 
Blev du kär i år? Japp.
 
Bästa köpet? Mina Primeboots och min Michael Kors väska.
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, sushi och latte i all dess form.
 
Har du haft ett förhållande under 2014? Ja.
 
Vem har du umgåtts mest med? Min sambo.
 
Vart reste du under 2014? Till mitt älskade Göteborg.
 
Jag och Linus i Slottsskogen i sommras.
 
 På Liseberg.
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Jag firade här hemma med familj och släkt.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Min fantastiska pojkvän!
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nja, att ha ett jobb kanske och ha varit mindre sjuk.
 
Saknar du något under år 2014 som du vill ha år 2015? Mer träning! Jag har varit så mycket sjuk under det här året.
 
Vem saknade du? Mina vänner. Speciellt Josefine som inte bor i Stockholm. Minns inte ens när vi sågs sist. Och min kanin som bor hemma hos min mamma.
 
En riktigt riktigt gammal bild på mig och Josefine. Bilden är 6-5 år gammal. haha.
 
 Min fluffiga lilla vän.
 
Högsta önskan just nu? Att få ett jobb så jag kan börja spara till en utbildning jag vill gå.
 
Vilket datum från 2014 kommer du aldrig att glömma? Helt klart den 18 mars då det blev han och jag samt 7 juli då vi blev sambos.
 
Bild från i Midsommras.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? Njut, ta vara på varenda sekund. Tro på dina drömmar och lev i nuet.
 
En glad Rebecka i sitt älskade Göteborg.

Åh vilken himla söt kanin! :D

Härliga 2014 lista! :D måste nog göra detsamma så snart jag kan! Skulle vara oerhört roligt :D gillar att svara på frågor!

Sv; Varsågod :D

Gott nytt år på dig med :D

Kram!

Åh vad roligt att läsa!!

sv: Jag också, alla luktar så himla gott! ♡Ja verkligen! Gott nytt år♡ kram

Trots lite motgångar så verkar du ha haft ett toppenår :) Och världens bästa kille - det har ju jag ;) hih
SV Gott nytt år!! Hoppas 2014 slutar på bästa sätt & 2015 börjar på samma sätt! Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: